Jak fotografia wspiera biznes?
W obecnych czasach rozwój biznesu jest mocno związany z budową marki osobistej, pozytywnym odbiorze przez potencjalnych klientów oraz oczywiście z dobrym zaprezentowaniem siebie samego. Fotografia w biznesie stała się pewnym medium pomiędzy właścicielem i pracownikami firmy, a klientami. Dzieje się tak dlatego, że zdjęcia, które wykorzystasz na swoim blogu bądź stronie internetowej stają się swojego rodzaju pierwotną komunikacją. Potencjalny klient zaczyna budować swoje zdanie i opinię na podstawie pierwszego wrażenia, które na nim wywołasz. Pierwsze wrażenie zazwyczaj pojawia się na wskutek autoprezentacji. I właśnie tutaj pojawia kwestia fotografii – ponieważ to za jej sprawą jesteś w stanie odpowiednio zaprezentować się w social mediach, blogu lub po prostu Twojej stronie internetowej. Jeśli przedstawisz się od strony profesjonalnej i przyjmiesz rolę eksperta to zdecydowanie wpłynie to na ocieplenie Twojego wizerunku i zaufanie ze strony klienta. Według raportu Adobe The State of Content: Expectations on the Rise October 2015 aż 38% osób zamyka stronę internetową gdy informacje w niej zawarte są nieatrakcyjne wizualnie. Oznacza to nic innego jak to, że ludzie przyjmują tezę, że dobry wygląd równa się dobra jakość.
Read more